Ett tips till mer glans...

123292-996
Tänkte tipsa er om en flaska som kan det där med skit. Har ni något som är skitigt eller är ni skitig själv? Ta en droppe Galltvål, den fixar skitfläcken. Alla skitfläckar. Skitbra! Man kan använda den till allt, precis allt. T.o.m Mina slipper vara grå längre. Kläder, ugn, golv, fönster, hundar, skor, kroppen...läs mer här!

" Trolleri eller? Nej, givetvis finns det fläckar som inte GALLTVÅL rår på men då hjälper oftast inget annat heller "

Går att få tag på i de flesta affärer. Jag köpte min på Duka för 99kr.



Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback