Jag känner mig allt för beige nu...

123292-1015
Jag är sjukt less på min hårfärg, fast det har jag varit länge nu. Haft samma färg fan ett år nu. Inte likt mig. Annat var det på högstadiet, då färgade jag frillan varje vecka. Konstigt om pottfrillan trädde fram av sig själv tillslut.

← Alba´s hårfärg som hon har just på denna har iaf alltid varit en drömhårfärg för mig. Kanske ska ta tag i saken och boka tid hos någon duktig en. Är nog ganska värt istället för att börja experimentera själv. Risken är ganska stor att pottan återvänder i såfall...











Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

:)

www.mariavuitton.blogg.se

Postat av: Johanna

Hon har fint år :D

2008-01-12 @ 23:23:46
URL: http://frokenjohanna.blogg.se
Postat av: Marie

Det hade nog blivit jättefint på dig!

2008-01-13 @ 01:33:07
URL: http://msomimarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback