Ni retar mig...

Då var man í vinterlandet då. Flyget var försenat..som vanligt. Har mkt saker jag behöver ta itu med här uppe, så det känns som att dom här dagarna bara kommer rulla iväg. Fast det ser ljust ut...det gör det. 

Har sånt ressug nu så jag trillar av pinnen snart. Ta mig fan alla i och min närhet drar kors och tvärs. 
Sandra åker till Kina i 3 veckor, min karl är i USA typ hela vintern, nästa vecka kanske han tar "en sväng" förbi Las Vegas (den jäveln). Carro är på sin jorden runt resa. Inte nog med det, sen när jag kommer hit till Kiruna så får jag veta att min familj just bokat en resa till Thailand i 3v. Själv får man sitta kvar på samma gamla fläck...konstigt om man får krupp!

Nä, nu blir det bingen...måste upp tidigt imån!


Kommentarer
Postat av: Henrylouise

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback