"Ska du inte ha en till bulle?"

123292-1042
Jaha, då var man hos farmor. Den kväll har hon bjudit på mat i mängder, "ta lite till...ska du inta ha lite till" NEEEj, säger jag. Till efterrätt blev det en hel melon. En timma senare kaffe, bullar, damsugare, choklad, kärleksmums, ännu mera kaffe. Än en gång "ska du inte ha en bulle till?". NEEJ! Ja, ni vet nog själv hur det kan vara. Lillkusinen Viola kom också på besök. Hon var mest sugen på mitt halsbandsäpple. Förresten, farmor har även hon härliga grannar, sitter nämligen på deras trådlösa. Turbofart är vad vi kan kalla det. Wiho!

Kommentarer
Postat av: Mor

Viola är lite lik dej där hon kikar fram bakom bordet stora ögon som du hon ser för härlig ut söt.

Kram Mor

2008-01-21 @ 23:57:44
Postat av: Maddizzz

Jaa men jag har ju börjat dejta.. är ju nyförälskad! :D

Postat av: Anna

jaa.... det mest roliga var att jag i drömmen blev förvånad över ditt flätade hår då jag aldrig sett dig i det tidigare.... eller, ja...vet inte om det var jätteroligt men så är det iaf ! jeo.. jag gör mitt bästa för att designa bloggen, ska snart börja med min hemsida åxå (har jag dock sagt i tusen år) men iaf........ då jag fått kennelnamn så vill jag fixa en sida angående det, då måste du skriva i min gästbok =P hihi......

2008-01-22 @ 03:40:49
URL: http://vinga.blogg.se
Postat av: Maddizzz

VA?! inget nytt blogginlägg än.. fy skäms.. du ska ju vakna i gryningen så jag har nåt att läsa på morgonen.. hhe :)

2008-01-22 @ 09:19:58
URL: http://maddizzz.blogg.se
Postat av: Leandermariann

Good people of togo i was here ok.

2009-05-19 @ 09:00:29
URL: http://leandermariann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback