Tillbaka i byn...

123292-962
123292-960
123292-961

Dag 1 (Söndag): Kom fram till Åre som sagt klockan halv 8 på morgonkvisten. Jag och Niklas vilade en timme, sedan gick vi ner till torget för att ta en frukostfika. Bakis-Dumle kom på en kaffe innan han skulle upp till fjälls. Senare hälsade vi på å mitt gamla jobb + att vi tog en till fika på Holiday clubb. På kvällen blev det mys och finmiddag med lax.

Dag 2
(Måndag): Jag och Niklas steg upp i ottan för att gå ner till Årebageri för att smaka av deras goda frukostbuffé. Mysig start på nyårsafton. Efter det blev det systembolaget som var urplockad och rensad redan 5 minuter efter öppning. Resten av dagen blev uppladdning och fix. Hade egentligen tänkt ta ett par åk i backen. Men det får bli till våren istället. Backen hade ändå inte mer än is att bjuda på denna dag. Nyårsfirandet ägde rum hos Perre, men mer om det kommer senare...

Kommentarer
Postat av: carro

Jaa de är bra här med o starten har vart bra.. din då? Härliga bilder :)

Postat av: Ss

kul å se dumle :) ska bli skoj å höra om erat nyårsfirande! kram

2008-01-03 @ 00:50:28
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: carro

ja verkligen :) hih. haft ett bra nyår???:D:D God jul och gott nytt år så här i efterskott iaf ;) miss you!

2008-01-03 @ 02:48:44
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Lina

Du verkar med ha haft en kanon nyårsafton. :) Jag som var avis på snön där uppe... men
det var visst snö när jag kom hem!

2008-01-03 @ 11:03:54
URL: http://linabullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback