Kirunafestivalen - lördag



Lördagen började med att jag slog upp gluggarna klockan 1 på dan, fortfarande i dimman (efterfesten sa sitt). Klockan halv två var jag på området och trallade runt med Sandra. En fet lunch gled ner.



Förfesten höll till hemma hos mor. Tradition. Vi har nog suttit där nästan alla festivalår vad jag kan minns. Balkongenläge och stora scenen rakt framför oss. Bra eller vad. Där kommer man alltid i stämning.



Lördagen bjöd även på varm sol. Bra. För då fick man knäcka rejält för att få bort torrkänslan.




Inne på området var det lika livat som alla andra festivaldagar. Dvs, parkbänkar gick itu även denna kväll. Träffade på moster, svärmor och mor i tältet också. Dom var glada.



Köhäng!


Kvällen slutade perfekt med en bit mat i magen. Man kände verkligen att batterierna var påväg i viloläge. Niklas som redan hade gått hem hämtade upp mig och Mina med hojjen tidigt på morgonen. Mina tyckte det var fränt. Tack alla för en kraftig 3-dagars festival!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha nåå vad gullig i cykelkorgen! kan tänka mig att hon njöt ;D

Postat av: Micaela

Va härlig sista bilden var! Mina är ju ursöt! Ser ut som att du har haft det jättetrevligt.:)

2008-07-05 @ 22:06:33
URL: http://melancargard.blogg.se/
Postat av: syrran

haha mina är så söt när hon sitter där i korgen :)

2008-07-06 @ 23:17:22
URL: http://lizettesandgren.blogg.se/
Postat av: Klara

Du vill ha läsare men uppdaterar knappt din blogg..

Trist.

2008-07-07 @ 13:16:54
Postat av: Lisso

Oj, det var en sur min!



Håller med Niklas o Mina var ju hur söta som helst.. riktigt manlig med lillen i cykelkorgen tillhörande en riktig damcykel ;))



2008-07-07 @ 20:52:18
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: caroline

Klara: Klart man vill ha läsare och det har jag också :) Ibland har man inte riktigt tid till bloggen..trist säger jag med, men det kommer!

2008-07-08 @ 19:38:16
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback