Kirunafestivalen - torsdag





Torsdagsbilderna var inte så mkt att hurra över. Skyller på att fingrarna var ispinnar. Var verkligen kallt denna kväll trots varmdrycken innan. Adam Tensta var 45min sen också..härligt. Jag vinkade ajdö efter en halv låt. Drog till öltältet och drog några varma, sedan var man tinad igen. Det var en trevlig kväll och jag minns att jag var på G. Efter varje klunk skulle det skålas och firas att det var festival. Jag var glad. Jag och Jessica drog sedan till mor där vi satt ett bra tag in på natten och svepte baileys. Jag och Niklas däckade sedan i syrrans säng.

Kommentarer
Postat av: Lisso

Jaaagud vilken härlig helg!

Ja, fick köpa en ny mobbe idag.. Den jäveln som snott min! så irriterande med så oärliga folk!

Det var en annan sak när man var 13 o var på coop o snattade, men i öltältet.. då är man ju iaf 18.



hehe.. jaja, här regnar det då bara, så var glad att du inte tillbringar din bakis i denna döda stad!

Postat av: Camilla

Haha, vad gullig du är :)

2008-07-01 @ 09:31:40
URL: http://camiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback