Packat hus

Vilken lång dag. Först flygning upp till Kiruna. Möttes av en hård skur, inge regn på måttlig nivå precis. Kopplade av en timme, sedan var det bara att sätta sig i bilden påväg mot söder igen. Nu sitter jag här i Pålsträsk i min famlijs hus. Mysigt, även om myggen gnager. Jag är sjukt trött, men jag vill ändå inte sova eftersom moster, kusin och deras karlar anländer vilken tid som helst. Kul, har ju inte sett dom på år. Vi blir 11st sammanlagt som kommer bo och fira midsommar här ihelg. Härliga tider.


Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Jaapp. Jag är som ett litet barn på jobbet.. Tycker allt är kul.. Det blir ju inte allt för mycket inleveranser och uppackning på helgerna.. så jag ser fram emot sommaren. Rosa-Maja gav gladeligen över arbetet till mig.. Hon var less på det sa hon.. :P Jag ska nog bilda mina egna försäljningstävlingar jag..Ha de så trevligt där uppe! Todeloo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback