Killer legs...

123292-1132
Igår när jag låg i träsoffan i köket och kollade film på datorn (ej skönt men) så ser jag en kvick sak i ögonvrån. En spindel. Inte en liten kick en heller, fyyy! Killer legs! Vart kom den ifrån? Vad ville den mig klockan 1 på natten? Tyvärr så ville jag ej ha en kvick främling i mitt hem, så jag sprang till städskrubben och hämtade dammsugarstången och golvmoppen (en tidning var inte på tal om). Ringde även och väckte Niklas för att få stöd.

Det var inte en lätt match det här, krabaten var lika livrädd för mig som jag var för hon/han och sprang för sitt liv. Gömde sig tillsist bakom soffbenet och kröp ihop till en boll för att skydda sig så bra som möjligt, men där fick tyvärr han/hon även sina sista minuter.



Ursäkta min skakiga film, men det är inte lätt när man har dåliga nerver (rädd).
Förlåt krabat...var tvungen.

Kommentarer
Postat av: niklas

HAHAHA

Vilken jävla smäll, låter som du slår ihjäl en mindre flodhäst.

Postat av: Dress Like a Princess

Uuuh jag hatar spindlar..

2008-03-17 @ 19:56:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback