På onsdag gäller det...

123292-1128

Nuså, har ringt frisören och bokat tid. Har letat hela dagen efter frisörer här i Sthlm, finns ju endel att välja på om man säger så. Beslutsångest. Det blev iaf Hair & face i PUB-huset. Tror jag gjorde ett bra val. Beställde tid för endast färgning och klippning. Hon i luren fattade inte rikigt det i början. "En tid för färgning och klippning? Jag: "Nej, bara färgning och slingning" Hon: "ok, klippning och slingning?" Jag: Nej inga klippning alls" Fan, ångrade mig nu att jag inte tog klippning också. Det kommer nog även hon förstå när hon ser mossan. Men jaja, det ska blir spännande detta. Fick tid redan imån, men jag valde nu på onsdag istället.

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Pratade med chefen nyss.. På E får jag personalskor för 800:-
Ska prata med Yvonne också o fråga om jag får där.."Kommer jag få arbetsskor här.. på E får jag för 800:-?"
Konstigt om jag inte får för lika mycket eftersom jag jobbar lika mycket...
Men säg det inte till någon innan jag pratat med Yvonne!
Men dom kanske räknar ihop så jag bara får ett par skor.. istället för 2st för 400:-
hmm..ajaa ska prata med yvonne imorgon om hon jobbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback