Svinigt...

Kollade "Rent hus" idag. Varje gång jag ser det programmet så börjar det genast krypa och klia över hela min kropp och jag vill inget annat än att dra till duschen och skålla mig själv. Så svinigt. Hur kan folk leva så snuskigt?
123292-1142
Kollade förresten facebook häromdagen också, gillar inte facebook. Man får reda på allt för mkt där ibland. T.ex. så såg jag bilder på min och
Niklas lya i Åre som vi just nu hyr ut i andrahand. På bilderna såg jag bakfulla karlar som låg på min kudde, på min säng, i mitt täcke. Inge fel med det. Men vafan, använd skydd...använd sängkläder. Fan heller att jag tänker sova i dom sedan. Åååh! Fanns även en bild där en hade roligt åt min träningsmaskin. Hm, vi ska också ha riktgt roligt åt dom när vi tar tillbaka lyan. Gud vad dom ska få käka upp! Sen att dom tappade bort (söp bort) alla nycklar till lyan (inkl. till tvättstuga och soprum) behöver jag inte ens skriva mer om här...

Kommentarer
Postat av: Ss

vilka aaaasss!

2008-03-20 @ 15:37:33
Postat av: Renesilje

Nice site, Keep it up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback