Vi ligger i lä...

123292-1155
Idag skottade
Niklas en liten grotta åt mig och Mina, så vi fick lä medans vi solade och läste tidningar. Riktigt gött. Märkte inte förrän nu att jag har något svart mellan benen (på bilden). Jag har tydligen knallat omkring halva dagen med ena hängslet sådär utan att märka ett skit. Jaja. Nä, nu ska jag ta och fixa och trixa här hemma. Ikväll blir det fest. Fast bara en mjuk. Jag och Niklas har nämligen lovat lillebror att åka upp till backen imån, i ottan närmare bestämt.

Kommentarer
Postat av: lina

Gud vad mycket snö! Men det ser
hel mysigt ut ;)

Postat av: Sverrevilja

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-11-30 @ 10:12:18
URL: http://sverrevilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback