Ågren

123292-1235
Underbara Åre

Nu känner att den riktiga ågrenen böjar komma. Kände det på jobbet idag. Varför får jag alltid det när någonting är över. Även fast jag haft sjukt kul? Jag borde väl vara glad för att jag haft så kul och är så nöjd? Nä, jag förstår inte. Blir alltid såhär. Önskar istället att det är nu ihelg jag ska åka och att jag har allt roligt framför mig. Jaja, det går över snart hoppas jag. Kan iaf glädjas åt att halva Åre ska bo i Sthlm under sommaren. DET kommer blir grymt om något!

Kommentarer
Postat av: B

Hoppas du får en trevlig kväll :)

och du, berätta gärna om din åsikt om alkohol på min blogg!

Postat av: MaalinJ

Tju!
Om du har funderat på en tripp t Härnösand, så är det fritt fram hos mig, jag har fått ta bort katterna nu, så storstädning på G för att få bort allt. Åkte in på sjukan igen o fick ligga över, så då blev det bort me kissemissarna. =)

2008-05-03 @ 15:59:34
URL: http://iloveyouh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback