Café 60

123292-1302
Min kameramobil är så himla bra, men men. Tänkte informera er om vad jag åt till lunch idag. I brist på annat. En stor caesarsallad blev det. God som 17. Apmätt blev jag. Café 60 köpte jag den på som ligger allt för nära jobbet. Jag ignorerade helt enkelt min lilla matlåda som stod i fikarummet och drog till mig detta istället. Tycker inte alls det var töntigt gjort. Att betala 55 spänn för en sallad är inte så mycket att krysta ut om man får kaffe, bröd, frukt och juice på köpet. Klart man ror i land. Nu i efterhand kan jag ändå inte låta bli att tycka synd om min lilla matlåda med ravioli som fortfarande väntar på att bli omhändertagen. Alldeles ensam och övergiven i kylens mörker ju. Nåå.

Kommentarer
Postat av: Ss

Gött!!

2008-05-28 @ 23:14:15
Postat av: Lisso

Åh, va gott det såg ut =)

Jaa, håller nu på lägga upp lite bilder.. Hojja, jag minns när jag höll på med lunar och fixa o greja..
men har helt tappat intresset med att designa mina sidor =)

Men din är väldigt trevlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback