Fest med Lauren och Heidi

Jag har ju glömt bort att nämna en till serie jag är besatt i. Nämligen The hills. Njutbar serie. Blev lite smått upprörd när det var det sista avsnittet av säsong 3 för nån dag sedan. Satan.

Bjuder på några bilder som
min karl tog när han var på samma husfest som Lauren och Heidi (när dom tydligen var vänner fortfarande) förra året. Han skickade bilderna dagen efter festen till mig. Voj satana vad jag blev upprörd alltså. Avundsjukan pulserade djupt in i nerverna. Varför får han gå på samma fester som dom och inte jag? Orättvist! Inte har jag kommit över det än heller. På bilden nedan ser ni Lauren och min karls polare Simon (lite betuttad?)

123292-1283
123292-1284
123292-1286123292-1285
(Märkt dom så att ingen kan nalla)

Kommentarer
Postat av: Lina

näeee vad
cooolt! dock ser Lauren full ut :) haha... pratade din karl med dem då?

Postat av: mingla

ehhhh what? Nu vet jag inte om jag ska läsa din blogg mer! Fy vad avundsjuk jag blir. Det spelar ingen roll om det inte är du som har festat med dom, du kan iaf säga att din pojkvän har träffat Laruen & Heidi. Fy bubblan för dig!!!

2008-05-17 @ 14:53:19
Postat av: Henna

Shit vad skabbig Lauren såg ut.. men jag skyller på blixten, hon ser ju helt underbar ut i serien :)
/Ännu ett fan av the hills

2008-05-19 @ 12:37:12
Postat av: caroline

Jaa, lite sliten allt....hon ser ju 100 gånger bättre ut i rutan om man säger så :)

2008-05-19 @ 22:15:56
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback