Nödig

Sitter hemma med Maddis, vi har tryckt i oss varsinn ravioli burk var, det kallar jag finmiddag. Vi är sugna på öl, eller rättare sagt jag är det. Fast vi båda jobbar imån och jag öppnar butiken dessutom så jag lovade mina äldre arbetskollegor (som är lediga) att hålla mig oskev. Fast imån efter jobbet blir det iaf raka ben till första bästa uteservering för en kall jävel med Maddis och några andra rackare som tydligen är i staden. Nepp..nu ska jag vara lite social här.


Åå nää, den här reklamen också. Den gör mig riktigt nödig. Apfan.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Uteserveringar är trevliga. :)

Visst är det fint med bröllop. Det var länge sedan jag var på ett och den här månaden ska jag gå på TVÅ. Sjukt... :P Hihi.

Postat av: moster carin

Jag kanske måste torka av golven så att odören släpper,inge roligt att komma hem till den doften! Undra om frysboxen går att använda om inte doften släpper! Ja vi får se får köra engång till med klorin! Kramiz

2008-05-10 @ 22:19:19
Postat av: caroline

moster Carin: haha, fyyfan. Stackars!! Grannarna hade nog en trevlig syn iaf när ni lastade säckar (likdelarna) på släpet. Glöm inte palestinasjalen (munskyddet) när ni tar er in där nästa gång. Lycka till! kram

2008-05-11 @ 23:29:50
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback