Alldeles för mkt skräp...


Vet ni vad jag gjorde idag? Jag tog tag i förrådet. I 5h utan uppehåll har jag nu hållt på och jag har bara kommit halvägs. Helt förkrossat slut är jag. Jag tänkte att nu när jag väl sätter igång så gör jag det prydligt också. Har hunnit gå igenom nästan alla banankartongerna, varje liten pinal i dom. Tur att förrådet ligger dörren brevid våran ytterdörr så vi har nära. Fattar inte hur mkt skräp jag har egentligen, men jag gjorde faktiskt några fynd också. Karlns jävla (flåt) hjälmar, handskar, mössor, skidglasögon och jag vet inte vad. Samlar jag ihop allt detta kommer det bli 10 säckar totalt och jag skojar inte. Under vintersäsongen får han paket hemskickat var och varannan dag och vi har bara slängt in allt i en enda hög. OOh aah, jag blir gälen. Nu tar jag iaf ett uppehåll tills imån. Det förtjänar jag.

Kommentarer
Postat av: kompis

Vad duktig du är! Ser faktiskt förjävla rörigt ut om man tittar på den där bilden :P

Postat av: Mor

Jag skulle ha blivit galen av att ha på detta vis i vårat förråd,nog för att vi oxå har en massa saker men inte i denna röra.

Kram

2008-10-10 @ 21:36:15
Postat av: caroline

Mor: Jag visste du skulle säga så ;) kram

2008-10-11 @ 13:46:10
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Emma

Skicka upp alla handskar och mössor till min karl, han har en förmåga som småttingar har. Dvs slarva bort just dom två pinalerna HELA tiden, tror att sedan starten på detta år har han inhandlat säkert 15 par handskar och numera äger han inga.



Ska man klappa på huvudet och säga "bra gjort"?

2008-10-28 @ 01:25:43
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback