Detta har hänt...

Då försöker jag igen.

Igår kom vi alltså till Härnösand!
Malin bjöd oss på en god pastasallad och så öppnades en vinlåda på det också. Även Annie kom förbi en veva. Vi pratade lite om den kommade festen som hon har imån. Kulkulkul! Den där lådan blev rätt fort lätt kan jag även erkänna. Vi satt uppe ett bra tag och fyllde på glasen. Malin kom även på att hon skulle börja sy där mitt på sena timmen. Stackars Håkan (malins karl) som skulle upp och jobba. Att försöka sova till hög musik, en symaskin och en madrass som pumpas upp samtidigt kan inte varit njutbart!

Idag blev det iaf en veva till Sundsvall, vi tog bussen i ottan för att hinna med lite allt möjligt! Jag, karln, Malin och moster har varit en veva på stan och just nu sitter vi hemma hos moster. Stickan (mosters karl) är på G för fullt med maten och vi andra sitter och spelar Buzz och dricker varsitt glas öl/vin. Riktigt trevligt. Nu ska jag gå och umgås med alla där ute. Uppdaterar mer senare...

Kommentarer
Postat av: syster

Vill också åka dit, fast jag var där i sommmar, men det är så roligt att vara där och träffa dom när man gjorde det när man var liten. :) Du får hälsa från oss till dom! :)

2008-10-17 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback