Goda morgonen...

Godmorgon! Malin åkte hem till sin karl igår medans jag och karln bestämde oss för att stanna hos moster och Stig här i Sundsvall. Vi har sovit som två små grisbarn inatt och vi har precis njutit av en riktig hotellfrukost. GÖTT! Sånt är man då inte van vid. Vi ska strax åka in till Härnösand för att träffa min andra kusin Maria och hennes familj. Efterlängtat! Har förresten fotat en massa redan här så bilder kommer senare också...! Nu ska jag sätta mig ute på balkongen, solen lyser!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vi måste byta bilder från festen någon dag över msn. :) Du får mina och jag får dina. ;) Haha! Fan vad roligt det blev igår! Bättre än jag trodde! Hade du kul på krogen? :) Det här måste vi göra om!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback