Förra lördagen





Den här trion minns ni väl?


...dom har ju varit med förut i min blogg. (sommarfesten -06)

Idag är det lördag, det betyder att det väntas fest ikväll. Förra lördagen var det också fest och här ovanför har ni bilderna från kvällen. Vi satt hemma hos oss och drack kluringar och så tvingade jag alla att kolla Stjärnor på is. Fast det var väl jag som var den enda som tyckte det var kul. Karlarna gnällde mest att det filmades från fel vinkel hela tiden. Sedan drog vi vidare på en krogrunda i byn. Proppat med folk! Väldigt oväntat, men kul.

Kommentarer
Postat av: m

kanonbra! då har jag ju hunnit sluta jobba också!

=)

men maila mig ditt mobilnummer så jag har det!

Postat av: Lisso

Haha.. fina kvinnor på kafferep!

2008-10-12 @ 21:25:16
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Mor

Var har du träffat dessa tjusiga damer någonstans?

Vad tyckte du om stjärnorna på is? vilken är din favvo?

Kram

2008-10-12 @ 23:35:42
Postat av: caroline

Mor: haha, jadu...inte kunde man tro att det fanns såhär snygga och trendiga damer i denna by!



Favoriten är nog din och min kompis från utekvällen på bygget tror jag..hahah! Vilken är din? Kram

2008-10-13 @ 13:02:39
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Mor

Ja det var rätt jag tycker han är skit bra hoppas han fortsätter med det, då kommer han att ta segern hem.

Kram

2008-10-13 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback