Min gamla tränare är med...

Stjärnor på is har premiär ikväll. Isdans. Ska blir kul att se. Jag har ju själv åkt konståkning så detta program kommer jag nog tycka är väldigt roligt. Kanske ryker folks fördomarna om att detta är en lätt sport i samma veva. En väldigt roande grej med detta program är också att det är endel kända ansikten för mig som deltar:


Lotta, min gamla konståkningstränare. Lotta ville verkligen satsa, kanske lite för hårt ibland. Hon var en kvinna som behandlade en som luft ifall det gick risigt på en tävling. Hon gillade inte att jag gick ut och tog en kluring på helgerna. För då ordnade hon upp krismöten. Fast vi hade våra goda stunder också. Dom sena kvällsträningarna gillade jag starkt.


Niklas gick på samma träningsläger som mig i Lysekil som varade varje sommar. Niklas var ofta i Kirunabornas rum, snodde godis och hoppade i min säng så kudden stank fotsvett. Han var en glad prick, men när vi vann över hans lag i småstjärnorna så var han inte lika lycklig.

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag hade Lotta som gymalärare på mellanstatiet tror jag :) Eller om det var högstadiet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback