Bort med pekpinnen!

   
Har typ tvättat hela dagen idag. Massor med handdukar, gardiner, sängkläder. Skönt att ha allt rent igen! Nästa gång är det karlns tur. Jag måste försöka bli lite mjukare med pekpinnen mot honom. För typ varje gång han tar på sig tvätten så måste jag ändå slänga in ett öga så att han inte slänger vitt och rött i samma eller tvättar i 90grader. Han har aldrig gjort detta, men ändå så måste ögat fram. Detta gillar han såklart inte! Så jag får skylla mig själv som håller på som jag gör. Nu ska jag sprätta en påse popcorn och kolla nya avsnittet av the hills.

Kommentarer
Postat av: m

annars e d ju bara att vi tar bussen. :P

Fast ja tänkte åka isf så jag e där i ssvall till halv nio, mitt prov jag ska göra tar max en halvtimma. sen så kan vi antingen åka till mor o käka frulle eller vänta till stan öppnar :P

Postat av: kompis

jag kollade också precis nyss det nya avsnittet.

det är ju så braaaa :)

2008-10-14 @ 20:19:56
Postat av: Sandra

Det kallas kontrollbehov, jag är likadan :/ Haha, bara att försöka släppa på det men det är svårt..

2008-10-15 @ 14:53:36
URL: http://sandramadelenejohansson.blogg.se/
Postat av: Lisso

Haha.. Den kontrollen känner nog vi alla kvinnor till.. mycket konstigt! ;)

2008-10-15 @ 21:31:29
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback