Jag är redan uppe i närmare 100p!

Jag registrerade mig precis på GratisBio.se. Låter ju hur härligt som helst att få hem biobiljetter och presentkort i brevlådan, helt gratis dessutom.

Det enda man behöver göra är att samla poäng och det gör du enkelt genom att:

♥ Klicka på länkar (ja, endast ett klick och du får poäng!)
♥ Värva nya medlemmar (Du får hela 200 poäng för varje ny aktiv medlem)
♥ Gå med i erbjudanden

400 poäng = 1st biocheck
1000 poäng = superpresentkort på 300 kr.
1500 poäng
= superpresentkort å 500 kr.
2000 poäng = superpresentkort å 700 kr.

Du får 50 poäng bara genom att registrerar dig, och ytterligare 25 poäng om du värvas utav mig = klicka här. Eller ange celandine som din värvare i rutan "värvare" i registreringsformuläret. OBS! ALLT DETTA ÄR HELT GRATIS!

Kommentarer
Postat av: syster

Jag ska värva mig hos dej :D så får du poäng! :P

2008-09-14 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback