En barturné som slutade med att vi blev jagade!



2 f.d. kirunabor, en kirunabo och en stockholmare


Björn var också med på ett hörn


Sånna ölglas vill jag ha hemma!


Jag drack vin ute, händer allt för sällan.


...efter några kluringar, ja!


Nu kommer bilderna från förra torsdagen då vi var ett gäng som gick ut på en liten alkoholturné. Utecompagniet, Nox och East blev det. Riktigt kul att hinna med lite olika ställen under en och samma kväll.

En grej som även hände denna kväll var när jag och karln passerade Malmskillnadsgatan på vägen till bussen. Gatan var full med arbetade kvinnor och gatan var lika trafikerad med bilar som var i full gång med att lasta upp dom. Detta tyckte jag var värt att fota, sagt och gjort (tyvärr blev kortet för mörkt). En kvinna i klungan ser detta och börjar skrika åt mig. Jag skrek tillbaka och det tyckte hon inte om. Kvinnan börjar galoppera mot oss och vi börjar springa. Kvinnan har långt svart hår och en lång lilarock, seg är hon även. Vi kutar skrattandes ändå bort till plattan där den arga kvinnan tillslut viker av och drar tillbaka till "sin" gatan. Det här var sjukt kul måste jag säga. Denna hallick (som vi misstänker att hon var) gjorde verkligen våran kväll oförglömlig.

Kommentarer
Postat av: Ss

kul med bilder! :)

Postat av: Bloggläsare

Denna beskrivning stämmer precis in på Horornas drottning som knatar där nere... :) Henne har man sett några gånger!

2008-09-27 @ 22:35:13
Postat av: SOFIA

Haha, sjuk kvinna ;P

2008-09-27 @ 22:41:51
URL: http://sofiasnya.blogg.se/
Postat av: Annie

Hahahaha! :) Det hade jag velat se! Det måste ha sett sjukt roligt ut. :)

2008-09-28 @ 18:53:55
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: caroline

Bloggläsare: haha det var som fan! Det var väl henne man fick efter sig säkert :P helt galen var hon.

2008-09-29 @ 22:09:47
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback