Hejdå Stockholm!


Tänkte bara medela att det är sista natten för mig och karln i Stockholm nu.
Imån flyttar vi tillbaka till våran lya i Åre.

Denna dag har gått ut på att packa och städa. Har samlat på mig sjukt mkt under detta år jag bott här i Sthlm, så jag blev lite rädd för hur jag skulle få upp allt. Att ta tåget hade aldrig gått. Noono, men det är tur att man har Tomas (mors karl). Han har kört hit ändå upp ifrån Kiruna för att hjälpa oss att flytta våra grejer till Åre. Hur snällt är inte det? Rena räddaren föfan! Ho! Allt löste sig. Nu ska jag lägga mig till ro. Jag, karln och Tomas har varit på en liten shoppingrunda på stan idag (jag hjälpte Tompi att hitta skor) + att vi varit ute och ätit middag nyss. 4 små rätter och några öl blev det = alla tre rullade hem. Nu är vi trötta och jästa och behöver vila inför morgondagens resa.

Kommentarer
Postat av: teela

oj, ska du flytta från sthlm? varför bodde du bara där i ett år?

Postat av: Marie

Vilken fin bild! Mysigt som tusan ser det ut att vara :D Hoppas ni får det bra i Åre i år igen, kram.

2008-10-01 @ 13:18:45
URL: http://msomimarie.blogg.se/
Postat av: Annie

Hoppas resan hem går jättebra nu! Hann ni se Mirrors? :) Vad tyckte ni? :) När du kommer hit tänkte jag bjuda dig och Malin på ett smakprov på kanske världens bästa serie. :) Kramar!

2008-10-01 @ 14:48:39
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: M

helgen den 17-18 tkr jag du ska komma hit. =) Annie har party då, så då händer det ngt i staden iaf.

Kan du inte kolla hur den helgen ser ut för dig? =)

2008-10-01 @ 19:21:27
URL: http://iloveyouh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback