Ner i helvetet...

Vi var ju ut i torsdags på en liten ölrunda. Svinkul kväll. Händelserik! Jag och karln blev jagade av en arg kvinna sent på natten också, ha! Ska berätta mer om det senare. Igår var det mindre kul. Vaknade upp vid 9 på morgonen av att jag knappt kunde andas. Magen smärtade så jag trodde jag skulle ner i helvetet. Låg på badrumsgolvet i fosterställning, tårarna sprutade. Karln vaknade upp och tog på säg kläderna. "Vi måste till akuten". Jag ville inte. La mig tillslut i sängen och tvingade karln massera kaggen. Sedan blev det bättre. Fast smärtorna kom tillbaka mer eller mindre under dagen. Obehagligt! Men idag är det mkt bättre. Nu ska jag sluta gnälla...ska dra ner i bingen och sträckkolla One tree hill.

"I don’t want to be anything other than what I’ve been trying to be lately. All I have to do is think of me and I've peace of mind...lalalaa" Varför måste man alltid börja sjunga med varje gång man lägger på ett nytt avsnitt? Eller är det bara jag som gör det?

Bloggen ligger i ryggläge nu, kommer nog göra det 1-2 veckor till också. Har lite saker att ta tag i först, men sen kommer det bli ändring!


Kommentarer
Postat av: teela

var i magen är det du har ont? Min pojkvän har fått jättehårda magkramper den senaste veckan som kommer typ var tredje dag :(. men det går över efter en stund

Postat av: Mor

Varför sa du inte något om det när du ringde? Stress och dåliga matvanor kan orsaka det.Men jag tycker du ska vara och kolla hos en läkare,för det är aldrig fel.Du slarvar väl inte med maten?

Kram

2008-09-20 @ 23:06:53
Postat av: caroline

Mor: Jag glömde helt bort att säga det eftersom vi började prata om en massa annat. Egetligen var det ju p.g.a magen jag ringde dig i första taget. Men men, vi får höras ikväll. Och nej, jag slarvar ej. Äter som en gris och det borde ju du veta :)

kram

2008-09-21 @ 11:45:02
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback