Båtturen


Nai harn, sååå fint där ♥

Idag åkte vi på en båttur till Maya bay och Phi Phi. Måste säga att jag blev rätt besviken. Vi trodde vi skulle få åka in och stanna på The beach en stund, men vi gjorde bara en snabb rutt förbi. Kul, nä. Aja, får göra ett nytt försök här snart igen. Vill ju vandra på stranden där och se allt på riktigt. Inte bara titt in och titt ut. Ååh. Aja, fick iaf ligga uppe på taket på en stor båt och steka i 2 och en timme, alltid nåt. Sen så fick jag snorkla för första gången också. Ikväll är det sista natten vi bor på Karon beach. Imån drar vi vidare till Khao lak och stannar 4 dagar. Vet att stränderna ej är så fina där, men jag vill ändå dit och se allt.

I förrgår blev det en sväng till Patong igen, oplanerat. Hamnade på en svensk krog "Grabbarna grus" och stannade där hela kvällen. Tyckte det kändes lite nötigt först, men vafan. Första kvällen jag blev överförfriskad iaf. Fast inte över styr som tur är. Sen träffade vi ett glatt gäng australienare på Mc donalds innan vi tog en taxi hem. Nu ska jag dricka upp min chang, sen ska vi dra på ett ställe där dom har svingod mat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan rekomender White Sand Beach i Khao lak. De är en väldigt vacker strand, vit, turkost vatten och nästan öde. :) Vi fick en del av strande helt för oss själva när vi var där i mars, helt underbart.

2009-04-08 @ 17:34:42
Postat av: Mor

Tänk på att havets salta vatten gör att man kan bränna sig ordentligt,det brukar kännas efteråt om man steker för mycket. Så var försiktig för då kan man inte vara så mycket i solen. Kram

2009-04-08 @ 21:16:51
Postat av: caroline

Anna: aaah! det lat fan underbart! Ska lagga upp det i minnet! Tack for tipset =D



Mor: jag vet, vi har varit valdigt forsiktiga. Glad pask =D

Postat av: Christin M

Mysig bild!

2009-04-12 @ 20:41:31
URL: http://christinmartinsson.blogg.se/
Postat av: johanna

Ser jäkligt trevligt ut!

2009-04-16 @ 18:52:19
URL: http://www.pokerfarmers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback