Nai Harn


 Igar satt vi och drack ol i solnedgangen. Finfint!

Nai Harn hette stranden som vi akte till idag. Tar typ 20min dit fran Karon. Fan vilken fin strand det var dar. Blev helt forkrossad av gladje. Vagar fick vi simma i ocksa. Legat och solat och stekt hela dagen tills en liten skur kom in vid 4. Ikvall blir det nog lite Plump pa balkongen, nagra pilsner (som vanligt) och sen ga ut och ata nagot gott. Kanske blir det lite shopping ocksa i standen. Pruta pruta! Nu maste jag dra och duscha av mig alla sand pa kroppen. Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: anna

åh gud vad underbart det låter när du berättar om hur det är! har aldrig vart på just dne där stranden men det ser ju sjukt vackert u! underbar bild :)

Postat av: natta

gaaaaaaaah ! vart befinner du dig? ta med mig! puss ;)

2009-04-04 @ 12:30:34
URL: http://natalies.se
Postat av: Emilia

Sv: Ja, visst är dom, på mina underbara kompisar! :D

Härligt du verkar ha det!

2009-04-04 @ 12:50:08
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: lizette

åh jag blir så avensjuk, vill inte vara här i kalla tråkiga kiruna!

2009-04-06 @ 14:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback