Hej från Thai!

Hallå där borta i kylan! Vi lever! Trodde dock inte det idag när klockan ringde kl 8 på morgonen. Vi gick nämligen inte och la oss förrän kl 5. Inge bakis, men TRÖTT! Songkran! Det var galet, helt jäkla galet. Jag har blåmärken och rivsår på armrana. Men ska det vara så ska det. Vi hade så kul! Ska berätta mer om det i nästa inlägg.


Aja, nu har jag och syrran hittat våran bar här i Ao nang. Trevlig bar! Chang bar verkar ju vara begraven så i måndags drog vi ut och letade något nytt. Efter vägen så kastade iaf en thaikarl in oss på hans bar. Lite senare på kvällen så visade det sig att han är kompis med bröderna som hade chang bar. De bröder som jag festade med några kvällar här i Ao nang förra året. De kom senare in på baren vi satt. Trodde aldrig dom skulle känna igen mig, men det gjorde dom ta mig fan utan att jag sa nåt innan. Lite kul att se deras min när jag satt där helt plötsligt igen. Hah!


Igår kväll blev det som lite fest. Vi drog till baren och drack öl och umgicks. När vi blev bjudna på tequila av ett par svenskar, då satte som festen igång på riktigt. Satt där hela natten lång och det gjorde vi rätt i, för fan vad KUL vi hade! Vi fick även sällskap av ett gäng från London som bjöd oss på buckets. Pratglada galningar! Alltid kul att umgås med folk från andra värlsdsdelar. Vid 3 när baren stängde drog vi vidare till stranden där vi sög i oss resten av hinken med sprit. Träffade även där på ett gäng från Belgien som vi sällskapade med. Aja, 5 på morgonen var det iaf dags att gå hem tyckte vi. Med tanke på hur mkt vi egentligen hade druckit så hade man kunnat tro att vi hade en riktig Kirunafylla, men nej. Snarare Östermalmsfylla. Sjukt kul iaf!


Nu har jag som lite bråttom. Det är tydligen något speciellt i baren ikväll. Så det ville att vi skulle komma dit redan vid 8. NU är klockan föör mycket redan! Fest idag igen alltså! Men ska man leva så ska man som sagt!


Lite poolhäng igår innan Songkran


En ljummen pool


Då var det dags!


Lizette var i stämning


Efterskiva vid stranden


Londonkarln och vi hade kul i gryningen


Jag lånade en vakts hatt kl 5 på morgonen! Tappade dock greppet om den så den rullade ner för en backe i grus. F´låt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så härligt de verkar vara! =)

Postat av: Johan

Skönt att se och läsa att du har det bra :-)

Ladda batterierna nu. Kram

2010-04-14 @ 20:50:24
Postat av: josefin

satan va snygg du är kvinna! och härligt ser ni ut att ha de också.. fortsätt med bilderna så man får drömma sig bort lite =) puss

2010-04-14 @ 22:06:14
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: Sandie

Vad roligt ååååååååh vad varmt och skönt det verkar... avis!

2010-04-15 @ 07:47:10
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Josefine

härliga bilder ;D blir lite småavis!

2010-04-15 @ 13:05:50
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback