THE BEACH

Det är lite kul det här. Verkligen alla här i Thailand mest thailändare tror att jag är 17. Just 17 säger alla också. Ingen tror att jag och Lizette är syskon och alla tror att jag är lillasystern. Dessutom tror många att vi är ett lesbiskt kärlekspar. Flera som skrikit och frågat när vi ska gifta oss. Hah!Vi har börjat smälta in här på Phi Phi nu. Man vänjer sig ganska fort. Vi dansade i folkhavet igår. Gick in lite småsvettig kom ut ur högen heeelt dränkt. De bara öste ner svett från pannan och ner över hela ansiktet. Håret fick jag vrida av. Sjukt! Det går som inte att beskriva i ord hur varmt det egentligen är här. Men som sagt man vänjer sig fort med det mesta.

Idag åkte vi äntligen till The beach! Åå, vad jag var glad när jag äntligen fick ligga på den stranden som jag velat sen jag såg filmen för första gången. Mäktigt enligt mig. Såg stranden förra året också, men då åkte vi med en svinstor båt så vi fick bara kolla en snutt på håll. Gud vad besviken jag blev då. Men NU! Nu fick jag allt ligga i flera timmar och njuta. Så glaaa! När vi väl skulle hem med båten från standen så var det ej så kul längre. Svinstora vågor på havet så jag trodde fan aldrig vi skulle komma fram. Båten stod fan på högkant hela jävla tiden. Vi i båten bara skrek och rullade runt. Spyat satt i halsen hela vägen. Han som körde hade då inte det lätt. Snurrade runt som en jojjo för att försöka ta sig fram på bästa sätt! Usch! Aja, nog om det!

Nu ska vi ta och packa ihop här i våran lilla bungalow och sen ska vi dra ner till stranden och dansa en sista gång på ön. För imån drar vi vidare till Koh lanta. Jepp, det blir ingen Ao nang igen. För tjorvigt helt enkelt. Trist med sant. Äh, Koh lanta är nog bra. Vi behöver nog även lite lugn och ro nu känner vi!



Utanför våran Bungalow här på Phi Phi


Våran pool


THE BEACH!!!! Bäst!!


Ett glädjeskutt på det!


...och så en till!!


Kommentarer
Postat av: Anna

mheeee.... jag vill åxå dra på semester, har aldrig varit på ngt varmt ställe med härlig sandstrand.... galet att jag aldrig har det =/ Måste ändras på....



ha det underbart =)

Postat av: frida

FRÄÄÄÄÄSCH BRUD!!!

2010-04-20 @ 18:41:06
Postat av: Anonym

ser helt underbart ut :) njut och ta vara på tiden ! kram

2010-04-20 @ 18:43:17
Postat av: Anonym

men typiskt vad jag missat. ni ser ut att ha et galet bra. skulle gärna kunna byta med er. och shoppa järnet i bangkok.



såg även att du och killen gjort slut. tråkigt,men ibalnd är det ju bäst så

2010-04-20 @ 19:24:55
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Madde

Så brun och fin du när vännen!:)

Längtar tillbaka till Thailandet, vill åka NU!!:D

Sköt om er!:)

Kraaaaam Puss

2010-04-20 @ 19:52:50
Postat av: Mor

Men gud så härligt de ser ut och vad brun du är.Ha det bra.Kram

2010-04-20 @ 21:36:57
Postat av: tess

Vilka fina bilder ni ha rtagit =) Och det ser verkligen ut som om ni har det jättebra!

2010-04-20 @ 21:52:46
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Mor

Skickar sms åt Lizette i kväll, angående hennes funderingar.Har kollat det är rätt skapligt i den fronten,glömmer alltid bort att det är fem timmar ni är före oss så snart är det morgon för er. KRAM PÅ ER.

2010-04-20 @ 23:50:30
Postat av: caoline

tack för alla fina kommentarer! Altid lika kul att läsa läsa :D



Mor: ok! :) Har du kollat om min räkning har kommit förresten? kram från oss! <3

2010-04-22 @ 20:54:33
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Mor

Hej, den har kommit så jag fixar det.De första jag gör när jag slår på datorn är om ni har uppdaterat på bloggen el facebook,vill veta hur ni har det och att ni mår bra sen känns det lugnt.Kramizar till er

2010-04-22 @ 21:38:31
Postat av: Anonym

Var är din paljettbikini ifrån???

SKITSNYGG!

2010-04-23 @ 10:36:56
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Ser att ni bor på PP Casita - mysigaste rummen! :d

2010-05-05 @ 17:48:25
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback