Tok och galenskaper i Thailand!!

Ett tag sen jag uppdaterade nu, MYCKET som hänt! Tok och galenskaper rakt igenom. Jag kan säga såhär: Så mycket som jag varit med om på bara de 7 dagar vi varit i Ao nang har jag nog aldrig fått uppleva under hela mitt liv. Jag älskar Thailand! Det är helt galet det här, helvete vad vi haft kul!! Jag har nog aldrig skrattat och svamlat såhär mycket någonsin. Våran hotellvakt måste TÄNKT. Varje morgon kl 5 också. Samma visa varje gång. Hah!


De senaste 4:a dagarna i Ao nang har vi badat och solat på olika öar och på kvällen har vi dragit till Chang bar och skålat, dansat och sjungit med våra vänner som jobbar där. Efter att stället stängt så har vi alla från Chang bar dragit vidare till Luna (discotek) som stänger på morgonen. Varje jäkla kväll! Vi har dansat oss totalt blöta! Varje natt såg mitt hår ut som att jag precis doppat skallen i en hink. Heeett!! Men så ska det vara. Jag kommer leva länge på dessa dagar. Att jag kommer!!


Så mycket olika männsikor vi träffat också. Folk från Danmark, Finland Storbritanien, Belgien, Austrailen, Usa, Mexiko och svenskar såklart. Alla är så öppna och trevliga!


Igår lämnade vi Ao nang, Fyfan vad vi inte ville det. Trist att säga hejdå till alla man hängt med så mycket. Nu är vi på Phi Phi. Sjukt mycket folk. Partyö om nått!! Miljoner ungdomar med buckets. Gatorna är trånga och cycklister som mosar en när man försöker ta sig fram. Smågator överallt. Man hittar ju ingenstans utan kartan upptryckt i nyllet. Här stannar vi i 3 dagar. Tur det!! Skulle inte klara av mer. Vi blir ju knäpp på allt folk. Nä, men så farligt är det väl inte. Vi är väl bara lite bittra nu eftersom vi lämnat Ao nang som vi tycker är 1000 gånger bättre. Snyft! Igår träffade vi iaf på två från Mexico som vi hängde med nere vid stranden där det var party som fan. Där kryllade det av jävligt överförfriskade männsikor som gned mot varandra och hoppade eldhopprep. Vi fick då se ett och annat. De från Mexico drog till Ao nang idag. Vi bestämde igår att vi skulle ta samma båt som de och åka tillbaka till Ao nang, men vi ändrade oss idag så när de kom till våran pool som vi bestämt redo att dra så fick vi helt enkelt säga hejdå till dom också. Aja! Fan att vi bokat alla resor och flyg i förväg. Om 2 dar drar vi till Koh Lanta. Vi har funderat på att skippa det helt och vara i Ao nang istället. Inget bestämt, men det hade varit gött!! Man lever bara en gång!



Solnedgång - Ao nang


Sjukt god


Railey beach, den sämsta av de öarna vi var på


DJ Be - vår vän på Chang bar


hah, noo noo


Le - En av våra andra vänner på Chang


Dans som fan på Luna


...hela natten lång!!


Nästa dag på Chang bar


Skålade med dessa karlar som var från Colorado


Beachparty på Phi Phi!


Vår vän Pablo från Mexico


Vi gick vilse bland alla smågator på Phi Phi. Kartan var ett måste. Inte ens hotellet hittade vi



Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hopaps ni haft de bra! Skulle oxå behöva lite värme!!! hehe..

Postat av: Pe

låter ju som att du har de kanoners kompis :)

2010-04-19 @ 17:40:57
URL: http://chexie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Orättviisstt!!! nästa gång vill jag oxå följa om jag får?? =(

2010-04-19 @ 19:41:48
Postat av: Mor

Har smsat åt dej, undra om det kommer fram på en gång el kommer den fram dan efter.Vänta att du skulle svara,tänkte att du ville höra en överraskning som du fick idag. Kram till er.

2010-04-19 @ 22:40:07
Postat av: caroline

Camilla: Klart du ska med!!! :D



Mor: Ååååh, jag blev så glad när jag fick ditt sms. Fyfan vad braaa! :D kommer sitta fint när jag kommer hem :) Vi har det svinbra här i värmen iaf. Underbart här. kram från oss

2010-04-20 @ 14:48:29
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: anna

åh nu verkar ha det helt underbart! känner igen de där festerna på phi phi, de är galna men så förbannat roliga! drick några buckets för mig också ;)

2010-04-20 @ 20:39:12
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Men du - Railey är ju ingen ö? ;) Strand däremot - på fastlandet ;)

2010-05-05 @ 17:49:20
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback