Koh chang

Även fast man har semester så är det fan full rulle hela tiden. Fast jag gillar det! Just nu befinner vi oss på Koh Chang. Vi kom hit i söndags. Flög till Bangkok först. Sen tog vi inrikesplanet med Bangkokair till Trat. Aldrig flygit med det flygbolaget förut. Men jävlar vad litet plan!? Jag trillade av pinnen när vi skulle gå på. Helt klent och barnsligt. Vet inte riktigt heller hur jag och Lizette bokat vår biljett heller. Vi hade tydligen tagit något speciellt. Så vi fick gå på först av alla på planet, vi fick först mat av alla och när vi skulle av planet hade vi varsinn karl bredvid oss som höll paraply över oss när vi skulle in till den lilla flygplatsen i Trat. Vi fattade +-0. Vi kände oss som värsta primadonnorna iaf, hah. Hoff!


Ja, just ja. Som sagt så drog ju vi från Koh Lanta en dag tidigare för att hinna stanna i Ao nang en natt till. Vi funderade först på vad fan vi höll på med egentligen. Men det var så jävla värt det. Vi hade ju sagt till alla där att vi inte skulle komma tillbaka dit under denna resa. Så vi gick först till 60-tals baren som vår vän Tai har. Lite kul att se hans reaktion när vi helt plötsligt stog där igen. Hah! Efter några öl där drog vi vidare till våra andra vänner på Chang bar för att överraska dom och där blev det likadant!. Fyfan vad kul vi hade! När deras barer stängde så drog vi som vanligt allihopa till Luna bar och förtsatte festen. Att vi skulle flyga tidigt dagen efter och dessutom med två flyg gjorde inget. Klockan 5 var vi i säng ändå och det var så värt! Tack för denna tid!


Koh chang är bra! Första gången jag är här och jag gillar detta stalle mer och mer for varje dag som gar!. Vi bor på White sand beach och har vårat hotell mitt i smeten. Har redan hunnit lära känna lite folk här med som vi hängt med de senaste två dagarna. Igår drog vi bl.a till lonely beach som ligger ca 2mil härifrån. Hah, han som körde taxin var helt totalt galen. Vägarna här är verkligen inte släta och fina så vi flög som dårar i taxin. Alla fick ligga på golvet för att slippa dö. Men kul hade vi då allt. Kom hem kl halv 7 pa morgonen. Rekord! hah! Hmm!
 

Tusen grejer att beratta! Men skriver mer iman! Fullmane ikvall, sa nu blir det rajtan tajtan!!



Varat pluttiga plan vi flog med!


Jag och Tai pa Luna bar. Typ varldens roligaste kille! Hah, inge fanta i den burken iaf! Traffade honom forsta gangen forra aret pa samma stalle.


Nagra vi hangde med forsta kvallen vi kom till Koh Chang!


Varan lugna taxifard!


Kommentarer
Postat av: Mor

Detta har jag väntat efter att se er och att ni mår bra och har roligt. Det hände mycke i min planet när jag inte fick svar från er jag tror att jag han fara jorden runt på noll tid innan jag fick svar. Men nu känns allt lugnt saknar er så mycke. Kram på er

2010-04-28 @ 22:41:47
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Åh - en annan Thailandstokig Landinare! Härligt :)



Själv var jag i Thailand i feb/mars en månad - 6 året på raken :)



Ha en härlig tripp :D

Postat av: Julia

Hehe ja det förstår jag :D Kan gissa ni har de lite kallare där uppe än vad vi har i Båstad med ;) KRAM

2010-05-10 @ 21:56:38
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback