Jag flög till Sthlm, men landade i Kiruna?

Jaha, då var det som på tiden för en liten uppdatering igen. Iaf, denna vecka har jag tagit ledigt helt från jobbet. Så igår flög jag ner till Sthlm där jag nu ska vara hela veckan. Jag var beredd på kaos när jag landade, så ingen känga kastades av när jag skulle försöka ta mig in till centralen. Arlanda express var tydligen inte igång så jag fick tyvärr köpa mig en flygbuss-biljett som alla andra. Utanför var det som lite kaos. Jag såg inte slutet på kön till bussarna så jag vände på klacken för att ta några djupa andetag ett tag innan jag också skulle bli en av alla i kön. I samma veva säger dom i högtalarna att expresståget är igång igen så jag sket i min bussbiljett och köpte en ny biljett till tåget istället. Fan heller att jag skulle krysta i en buss på E4:an en sån här dag, nej nej. Tåget rullade iaf på och snabbt som attan var jag inne i stan. Carro mötte upp mig och vi drog en snabb lunch innan jag sedan satte mig på pendeln i nån minut till Älvsjö där far hämtade upp mig med bilen. Gött! Mer ska jag berätta, men det kommer i ett nytt inlägg. Hej så länge!

 

Bilden kan man tro är fotad från vilken vinterdag som helst i Kiruna. Fast nu är det ju inte så utan denna bild är tagen i Stockholm i dag och då blir det helt plötsligt mer intressant.


Kommentarer
Postat av: Malin

Skoj med en liten veckotripp sådär =)

Hoppas att du får en bra ledig vecka från jobbet =)

Ska du göra något mer skojj i veckan ?

Postat av: Caroline

uuusch, visst är vi så trötta på snön nu? Kan det inte bli vår snart :(

2010-02-24 @ 13:35:41
URL: http://talklikethis.blogg.se/
Postat av: Mor

Har inte varit med om så mycket snö i Stockholm den tid jag bodde där.

2010-02-24 @ 22:47:00
Postat av: caroline

Mor: Kan tänka mig det, för det är verkligen sjukt mkt snö! Känns som lite knäppt! kram <3

2010-02-25 @ 22:00:24
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback