Nåt trevligt och nåt tragiskt...

Har hunnit med en heldel shopping nu de senaste dagarna. Igår sprang jag nån timme och idag blev det nån timme till på morgonkvisten. Det finns för mkt! Jag måste ta tag i mig själv känner jag innan det går helt åt helvete det här. Imån blir det en heldag inne i stan med Carro. Ska försöka behärska mig ordentligt.

 

Idag for vi till min farbror och mina småkusiner ännu en gång. Även min andra farbror kom på besök en sväng, kul! Jag och Henry kastade bollar och ballonger och Viola ville visa upp sina fina kläder och bytte om X antal gånger under dagen. Blev nog sista gången på denna resa jag fick träffa dom, men jag ska allt se till att komma ner snart igen så det inte går 1 1/2 år igen innan vi ses. Nej, det går ju bara inte att hålla på så.

 

Ingen utsikt man skulle tacka nej till direkt.

 

På bild: farmor - far - Viola - Henry

 

Från nåt trevligt till något tragiskt: Karlns skidkompis har omkommit efter en tragisk skidolycka. Han tappade balansen i ett stenigt parti och föll med huvudet och nacken före in i en sten. Förjävligt! Och jag blir så rädd också. För varje gång detta händer så tänker jag alltid att "det kunde varit Niklas". Jag är livrädd när han åker i berg. Kör bara rakt ner som en dåre och har ingen som helst koll på vart han landar. Han leker som inte med vem som helst! Livsfarligt! Ren tur är vad han har!


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅÅÅ FYYYYYY va hemskt! jag beklagar förlusten =(

Jag förstår att du är orolig!

Han funderar inte på att sluta med det? han har ju nära och kära runt omkring sig som kanske inte vill att han ska utsätta sig för den faran =S

Usch va hemskt....

Kramar till dig

Postat av: Malin

SV: Ja en tankeställare fick han säkerligen!

Jag kollade på första videon i länken ovanför och börja lipa =*( Usch, en true fighter måste jag säga! det är sådana människor som får en att vilja mer!! men som han sa i videon, This is worth dying for, och han gjorde det han älska mest dom sista sekunderna i livet...

Take care nu!

Kram

2010-02-26 @ 00:27:10
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch så hemskt =/ Såna olyckor är otroligt obehagliga. Förstår att du blir orolig.

2010-02-26 @ 00:40:27
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Skönt att höra! Händer idag då? :)

2010-02-26 @ 06:35:09
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: anna

uh, så hemskt med olyckan!

2010-02-26 @ 09:10:49
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: tess

okej, då förstår jag :) Tragiskt det där med skidolyckan... :( Förstår att du är orolig över när karln din åker... När man playar med livet lixom.. :/

2010-02-26 @ 09:12:58
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback