Personalfest

Såja, 1 av 3 jobbhelger i rad är över. Jag, syster, Hanna, Siv och Annika hade personalfest i lördags. Kul som fan! Vi har som inte haft det förut, typ aldrig tror jag. Jag och Siv jobbade ju till 21.15 så alla samlades i Konsums fikarum innan vi begav oss vidare till Landströms där vi bokat bord. Vet inte hur många redbull jag och Siv drack under vårat 13h-pass. X antal burkar + X koppar kaffe. "Sätter du en ny burk på kylning? Nu har jag kokat en ny kanna kaffe!". Ja, sådär höll vi som på. Allt för att vara på topp till den kommade kvällen. Lite vin på det där satt ju om det SATT om man säger så, hah. Jo. Väl på Landströms beställde vi lite mat iaf. Räddningen!

 

Vi fick bord mitt i smeten på Landströms, en smekning från baren och en cm från 100 andra överförfriskade. Det var knök med folk, knöök. Konsumgänget på Larre, folk var inte blyga med att bjuda oss. Sivs kommentar dagen efter på jobbet: "Vart kom alla drinkar ifrån, vi hade ju ett 50-tal på vårat bord! Paraplyer överallt!".

 

Vid 1- tiden splittrades vårat gäng. Halva högen drog till Arran på 30++ och vi yngre på Ferrum. Vi dansade, jag fick en öl över mig. Min redan transparenta blus blev istället totalt transparent och mitt hår en kletig stripa, men nog kunde jag dansa ändå såklart. Vi bara forsatte helt enklet och KUL hade vi också.

 

Haha, jo en annan grej. En tjej kom fram titt som tätt på krogen. Helt bestämd: "Du ska vara med i idol, jag vet att du kan sjunga, det är det enda jag säger, sjung, lyssna på vad jag säger!" Helt blodig i tonen, hah. Jag fattade verkligen ingenting. Fattar inte än idag. För det första så sjunger jag aldrig, för det andra så skulle jag absolut inte göra det inför andra för det trejde så har jag ingen aning om vem denna tjej är och för det fjärde så kändes det här verkligen skumt.


Kommentarer
Postat av: carro

Tack! Hihi, bara o söka idol nu då ;)

Postat av: therése

Haha fan vad skumt! en korthårig tjej som jag aldrig sett förut kom fram till mig också och frågade om jag kunde sjunga? Korthårig och kort i rocken. Säker samma brutta :P

2010-09-27 @ 18:37:18
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/
Postat av: tess

vad kul med personalfest =)

2010-09-27 @ 20:35:03
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: caroline

sv: hahaha åhh! Vart jobbar du någonstans? Verkar som att du hade kul på personalfesten? :)

2010-09-27 @ 21:22:18
URL: http://blockdelete.blogg.se/
Postat av: anna

men du ser ju ut som en liten idol carro ;)

2010-09-28 @ 09:51:16
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Julia

Hehe ahh shit ja använder typ aldrig baddräkt annars, men har kommit fram till att dt e mkt mer behagligt att motionssimma i baddräkt än bikini :)

2010-09-28 @ 10:57:49
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback