Bilder från Bali



Såja, några bilder i alla fall av flera tusen somvi fotat har på Bali den senaste veckan vi bott här. Veckan har gått sjukt fort, men vi har även hunnit med en massa grejer! Det är ju regnperiod har på Bali nu, men vi har lyckats få sol nästan hela tiden vi varit här. Någon regnsnutt på kvällen någongång, men inte mer än så. I förrgår testade vi på rafting, fyfan vad rädda vi var i början, hah! Men efter ett tag i forsen så blev alla helt galna på att paddla. Verkligen en upplevelse att åka runt i regnskogen bland vattenfall och t.o.m i vattenfall. Sagolikt! Vi åkte även ner i ett vattenfall på 4 meter, helvete vilken panik innan man flöt ner förd en, hah! Fast riktigt kul! Idag drog vi till Dreamland, hett!! Höll på att försvinna på stranden, tur att vattnet är mer svalkande här än vad det är i Thai iaf! Lite uppvärmningså vi vänjer oss!


Vi har även träffat en hel del Kirunabor här, lite kul att alla är här på samma gång. Även min kompis Josefion från Åre har jag fått träffa, inte sett henne sen jag flyttade från Åre. Sjukt att vi måste resa till andra sidan av jorden för att träffas. Våran vakt här på hotellet AP inn har blivit vår vän, även fast vi varit ett gäng på 10st som kommit hem efter Bounti kl 4 så har vi ändå fått ha efterfest i poolen varje natt, hah! Vakten har även varit med på ett hörn! All personal är så avslappnade och snälla här. Vill inte draaa!


I mån blir det att surfa, har ju testat på det förut här innan, fast nu är jag fan lite rädd alltså. Vågorna är helt sjuka, så jag går fan inte i om inte jag får med mig en balikarl som kan hjälpa mig lite på traven! Minns sist jag var i, höll ju fan på att drunkna och brädan slog runt som ett löv i vågorna och jag med den. 


Jag är även sjukt glad att jag mår bättre nu iaf, det senaste dagarna har jag inte kunnat äta något som inte är flytande eftersom varje gång jag ätithar jag  typ fått ett tryck i halsen, inte att jag mått illa, men känslan av att allt kommer upp direkt jag böjer mig har jag fått varje gång. Hemskt! Nu har trycket släppt iaf, skööönt! Inge kul att inte kunna äta när man är svinsugen och hungrig på mat. 


Nu måste jag avsluta här, smälter bort här utanför hotellrummet! Ikväll ska vi kvinnor fira alla hjärtans dag på Hard rock cafe, sen vidare mot det vanliga, Green Garden där vi köper en bricka shots för ca 100kr sen vidare mot Sky Garden/Apatche/Bounty! Yeeees! 


Kommentarer
Postat av: Mor

Va kul att se bilder från Bali.Kram

2011-02-14 @ 17:21:09
Postat av: Julia

Åhhhhhh e inte alls avis ;) hihihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback