Bali baby


En riktig upplevelse! Att få åka runt 2h i en regnskog bland vattenfall och under vattenfall var helt sagolikt! Verkligen något jag inte ångrar även omjag helst ville dö innan jag satte min fot i gummibåten, hah!







Tiden går så fort här borta i paradiset! I går så bokade vi en trip till Giliöarna där vi skulle stanna i 2 nätter, dock så blev Lizette sjuk under natten. Så vi var skippa att fara dit i dag, alla tyckte det var lika att stanna för vem vill sitta i bil och båt när man knappt kan röra sig utan att det sprutar. Hoff, stackan! Nej, vi har det lika bra här på Kuta och nu mår Lizette bra igen som tur är.


Jäklar vad folk är upphetsade här på att få med en på moppar, "Transport??Yes, okej!?". Dom säger ofta att det är gratis, men tydligen inte när resan är slut eftersom en kille här på vårt hotell blev spöad av ett par moppekillar eftersom han vägrade betala. Jag och Emilia har då åkt moppe iaf, fast då har vi hoppat på bakom några vi vet vilka det är iaf. Åh, fan vad kul det var! Även skönt för fötterna efter flera timmar dans på Bounty!


Vilken träningvärk jag har idag! Jag och Emilia surfade igår och idag kan jag knappt ligga på mage, revbenen som skavt mot brädan är ömma så ini också. Fast surfa är kul som fan bara man vågar ta sig i med brädan. Kan erkänna att jag hade dödsångest innan, fast det släppe när jag kom ut iaf, hah! Fattar inte hur en del kan surfa flera timmar där ute, jag trodde jag skulle dö efter en halvtimme, sånt projekt att bara ta sig ut ju! Efter surfingen låg jag som en säl vid strandkanten! Dock så valde vi fel dag tydligen att surfa eftersom vågorna var lite för stora om man är nybörjare, jepp, jag kände det! Hah!


Kommentarer
Postat av: anna

åh äntligen lite bilder" surfat har jag velat prova länge men känns svårt. du kom ju iaf upp på brädan ;)

Postat av: Moster C

Ser att ni har det kul där "borta"! Bara så ni vet är det -24 här i stan så njuuut av värmen! Många kramizar till er alla!

2011-02-17 @ 10:00:00
Postat av: Anonym

åh vad underbart du har det

2011-02-17 @ 22:04:18
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Tanja Berg

2011-02-18 @ 23:47:41
URL: http://www.kontorslokalerstockholm.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback