Berg och djupa dalar


Vilken vecka det varit alltså, eller det senaste veckorna har faktiskt varit förbannat tunga! Lämnade in två arbeten i veckan, sen har jag suttit med prov sen i onsdags. 5 prov har jag krystat mig igenom på 3 dagar och det var fan det värsta jag varit med om på länge. Sjukt stora prov som tog halva dagarna. Så den senaste tiden har jag suttit och glott i böckerna all min vakna tid ungefär. Och denna vecka har varit extrem, knappt gått utanför dörren, utan suttit med min okammande frilla, bleka fejja och svettas i mina mjukisbrallor med en redbull i handen, sen har jag kommit på att jag glömt att äta och dragit en fet mosmeny från Statoli 3 nätter i rad kl 03! Min mor trodde jag hade blivit begravd och min syrra blev äcklad när hon klev in i min lya som var så ren. Härlig vecka! Igår gjorde jag mitt sista prov på tom mage i 5h. Resultatet blev kruppryck och bortdomnade armar i slutet av provtiden. Jag var så slut och knäpp i hjärnan så jag fattade ingenting när jag äntligen var klar. Jag var även så slut och stressad så jag inte somnade förrän 9 på morgonen dagen innan, sen upp kl 12 för att starta provet! Nä, vad fan! Nu när jag börjar läsa på nya kurser ska jag välja ett normalt tempo!

Trots allt så är jag sjukt jäkla glad att jag inte gav upp iaf, alla panikattacker har fan varit värt! Min lärare mailade även mig i fredags och sa att han läst igenom allt och det såg lovande ut! Så det ska bli spännande och se vad han säger på måndag när jag ringer honom! Jag har fan gått över berg och djupa dalar för det här, under dessa veckor har folk frågat mig om jag verkligen måste ha det bästa hela tiden. JO!! Det måste jag! Jag nöjer mig inte med det näst bästa, aldrig! Vem vill nöja sig med det när man vet att man kan få det bästa om man verkligen kämpar? Berg och djupa dalar, var det ja! Värt allt.

Kommentarer
Postat av: Moster C

Släktens envishet har gjort att man kommit långt.....men du får inte glömma att äta och sova! Många kramar till dig...tänker på dig.....

2011-01-23 @ 09:52:09
Postat av: tess

du är duktig du, men glöm inteatt ta det lite lugnt ibaldn oxå =)

Postat av: Mor

Vad jag blir glad för din skull, du har kämpat så bra men jag vet att du är en envis en och de ger resultat.Kram

2011-01-23 @ 21:53:56
Postat av: caroline

Moster C & Mor: tack ska ni ha!! Ni är så fina! KRAM <3 (ska ta det lugnare nu och ännu lugnare om en vecka, hih)

2011-01-23 @ 22:13:26
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback