sthlm

Blev en hel dag-shopping idag med sofi och carro. Men nu är det ta mej fan stopp, tyvärr! Någon måtta får det vara. Vi tog en liten pizza hut buffé där på förmiddagen, där tröck vi rejält. Hur gott som helst. På eftermiddagen blev det en lååång fika på åhlens, där käftarna gick i ett på oss. Sedan blev det kramar och farväl. Eftersom jag inte kommer träffa kvinnorna något mer här i sthlm :/

Har haft väldigt kul här, känns tungt att åka härifrån. Börjar redan sakna sthlm även fast jag inte ens åkt härifrån än. Trivs som firren i vattnet. Men men, imorgon ska jag ta en runda på stan med pappa och farmor iaf. Och då blir det nog en liten fika på PUB som vi vanligtvis tar när vi är i stan tillsammans. På torsdag åker jag hem. Och på fredag går jag tillbaka till arbetslivet igen. Sedan blir det även personalfest på lördag. Kul!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej,

Snart kommer jag hem. Sitter ute och olar och internettar, varmt som fan. Hoppas allt är bra och att du har kul i sthlm!

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback