Är jag en cykelnallar då?

Jag och Niklas gick på cykeljakt idag. Inte för att nalla (den tiden är förbi), utan för att köpa en billig skev en. Gick förbi två små cykelbutiker här runt trakterna.

Jag: Har ni nån billig cykel till försäljning här?
Niklas: Begagnad cykel menar hon.
Jag: Ja, en billig och begagnad cykel?
Cykelsäljaren: Nej, det har vi då inte.

Ja, så gick det med det. Hur svårt ska det vara att få tag på en billig skrutt egentligen?

Sen kan jag ju tillägga att jag inte varit en flitig cykeltjuv. Utan det har bara hänt en gång och egentligen handlade det bara om ett byte. Min (eller egentligen var det min storasysters som jag lånade) var skev och jag såg en olåst som var mindre skev. Bytte bara. Så denna cyklist blev inte utan någon cykel utan fick en "ny" bara. Sådär, nu fick jag skylla ifrån mig lite.

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

haha.. jaa..fast en blev ju utan cykel.. i slutändan hade ju camilla 2.. :D

Postat av: mingla

har du kollat blocket :) ?

2008-05-20 @ 08:45:17
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: camilla

Vad var det för cykel har jag inget minne av alls. haha. /kram

2008-06-08 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback