Årets bästa köp...

123292-1303123292-1304
En lång dag idag, först jobb. Så less på att solen måste vara som flitigast just under dom dagarna jag jobbar, men men. Efter det åkte jag bort till Gamla Stan där jag mötte upp
Niklas och Dumle. Kul att dumle är i stan måste jag ju säga. Vidare bort till en butik där jag nog gjorde årets bästa köp tror jag (eller tror, jag VET). Ska visa senare. Detta firades ju såklart med en kall dryck på en uteservering i solen. Sedan var det fotografering som stod på schemat. Så vi åkte till S:t Eriksplan och gick in på en bakgård där Niklas fixade till sig en annonsbild för en av hans sponsorer. Jag fick ställa upp som stylist (höhä). Niklas blev iaf riktigt nöjd med bilderna på honom, så det var ju bra det. Nä, nu tog batterierna slut...

Kommentarer
Postat av: Lisso

Haha, jasså.. Men sthlm är så stort så man är inte beredd på att se någon från Kiruna.. eller inte jag iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback