Belle

123292-1290
Sånna här har jag varit ute efter länge. Med dessa slipper jag sniffa in andras armhålslukt + att jag kan gå stabilt i alla (dimmiga) lägen p.g.a den sköna platån som "kortar av" klacken. Skönt! Köpte dom på Belle i Götgatsbacken. Himla bra butik och trevlig personal. Ett stort + är att deras skor görs i 35:or och dessutom kostade typ alla skor inte mer än 299kr. Dom hade sååå mkt fint, (dom jag köpte var i det torraste laget) men p.g.a att jag först och främst behövde ett par svarta och enkla fick det som sagt bli ett torrt köp denna gång.

Kommentarer
Postat av: Liuza

Guuuud va fina skor!

Postat av: Ss

Naaajs!

2008-05-22 @ 23:47:24
Postat av: Mor

Hej
Har kommit hem nu från Thailand svin kallt i Stockholm alla var påpälsade medans vi kom i bara kort byxor å kort ärmade, men skönt har det varit.Så nu är det bara att börja knega igen.
Kram Mor

2008-05-23 @ 20:29:16
Postat av: caroline

Ss: :D

Mor: d kan jag tänka mig. Hoppas du blir frisk snart från d där helvettet...på morsdag och allt :( STOR KRAM!

2008-05-25 @ 23:49:30
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Emrekaroline

Very informative and enlightening website

2008-10-14 @ 13:57:36
URL: http://www.enequist.dk/emrekaroline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback