Besatthet

Jahaa, är här hos min farmor igen. Sitter och fyller på mitt filmförråd, lite drama, lite svenskt, lite spänning, lite komedi och självklart nya avsnittet av gossip girl- INTRIGER. Mmmm. Har suttit en vecka och väntat föfan. Inge bra, så jag fick helt enkelt se samma avsnitt flera gånger om. Inget som skadar min själ direkt. Lite besatthet har inget dött av heller så...

Ihelg eller i början på nästa vecka kommer
min karl hem och de blir inge 2dagars visit eller något i den stilen denna gång. Nä, för nu är vintersäsongen så gott som slut och det är dags att gömma undan skidorna. Han kommer hit för att stanna på riktigt alltså. Sommartider hejhej sommartider. Jeo.

Kommentarer
Postat av: frida

ja fan va gött carro!! om två veckor ungefär anländer även vi!! =) verkligen sommartider hej hej!!!

2008-05-15 @ 18:02:33
Postat av: caroline

Frida: vafaaan redan? Fyfan vad kalas! :) Trodde ni skulle komma först i juli. Helleeeu sommartider!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback