Det sved så inåt...

Mår inte riktigt bra i knoppen just nu. Kollade ett youtube-klipp nyss (eller lyssnade rättare sagt). Vet inte varför jag gjorde det ens. Har hört så mkt om det, så det var väl därför eller nåt. Fifan säger jag bara, att det finns sånna hemska människor som kan göra sånt här. Förresten så klickade jag bort klippet efter halva, klarade verkligen inte av att höra. Man hörde ju direkt vem det var också. Usch, tänk att den jäveln satt bredvid mig när vi gick i samma klass. Kommer så väl ihåg när han gick fram till kadedern och vässade pennan, sen satt han i smyg och stack pennspetsen i armen på mig när läraren inte såg. Vilken puck! Fast att det skulle spåra så här mkt för honom trodde man ju inte. Fast kanske. Tänker dock INTE lägga upp klippet på min blogg (inga sånna sjuka grejer ska få vara med här inte). Ni får väl söka själva på busringning eller kanske ordet död t.o.m, så kanske ni hittar den själv. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Lisso

Huuu, nu blev jag verkligen sugen att lyssna på det.. men jag skippar det kanske.. lät ju sådär halvkul!
Usch!

Postat av: Ss

Helt jääävla sjukt alltså! hur kan man va så otroligt störd ?!

2008-05-29 @ 22:48:59
Postat av: M

Jag vill höra det ju! Kan du inte maila mig adressen t klippet? E det vad jag tror det e?

2008-05-30 @ 06:30:12
URL: http://iloveyouh.blogg.se
Postat av: anna

har lite dåligt samvete nu att jag skickade det till dig.... jag drömde mardrömmar inatt tack vara detdär!
hujja......... vilken skitunge asså =/

2008-05-30 @ 08:05:55
URL: http://rockdella.blogg.se
Postat av: petra

snälla, jag blir så sjukt nyfiken.. kan inte du länka till videon?

2008-05-31 @ 18:02:11
Postat av: My

Vad ska man söka på? Hittar inget på busringning eller död.. bara såna vanliga hassan å dyl..

2008-06-01 @ 14:04:02
Postat av: caroline

testa på "dödsbud" då...

2008-06-01 @ 21:59:48
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback