Vi tar det från början...

123292-1237
123292-1236
Ja, vart ska vi börja, vi börjar väl från början. Söndag - det var då jag satte mig på tåget till Åre. Tiden på tåget gick dock olidligt sakta, ville bara komma fram fort som sajtan. Fast jag hade det ganska gött ändå. Jag var ju ensam själ på tåget. Ha! Det är då första gången jag fått uppleva något sådant härligt. När jag väl kom fram stod karln redo att bära mina väskor. Efter lite puss och kram-jox såklart. Sedan fortsatte vi uppåt till hemmet och tog en kaffe. Dumle kom även på besök och kvällens planer började smidas. Mer kommer...

Kommentarer
Postat av: mingla

haha, vad söt du är. Det gläder mig. Hur har du haft det i Åre? inga ben brutna va?

Postat av: Malin

Jaa, det e ju bara o kika när du har en ledig lucka. Annie vill ju också ha hit dig =) Hehe.
Joo, det var ju det enda rätta, måste ju leva också =P drygt!
Lösen kommer skickas till dig imorgon =) Eller ev redan ikv om inte min blogg förflyttats än.
=)

2008-05-04 @ 09:39:57
URL: http://iloveyouh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback