Klappen

Känns lite ensamt att sova nu när jag inte har min krabat bredvid mig som sparkas och snor täcke. Tycker det är skönare att somna på soffan framför tv:n nu när niklas är bortrest, än att gå in i ett tyst och mörkt sovrum för att sedan rulla tummarna till sömn.

Det var inte så farligt faktsikt att komma hem till min tomma lägenhet ändå! Jag möttes nämligen av en mysig och julpyntad lya, söten hade t.o.m fixat fram en julgran :D Men det bästa var ju julklappen som han köpt till mig som jag fick syn på när jag kom in, den gick inte direkt att undvika! Den var ta mej fan lika stor som mig nästan. Och den väger knappast som en fjäder =D Det måste nog ha gått en hel rulle av julklapps papper för att slå in den!

123292-170


Kommentarer
Postat av: josefin

åh va mysigt de låter! ja som älskar presenter skulle ju bli helt till mig om ja kommit hem till den synen (öppning direkt skulle de nog också bli, jag är sämst på att vänta)

Postat av: Ann-Britt Sandgren

Hej Gumman vad jag saknar dej när du for,det var som en del av mej försvann,men det är tur att jag har Lizette å Robin hemma ännu så det inte blir helt tomt här hemma. Kram Mor

2006-12-09 @ 23:57:31
Postat av: caroline

Saknar dig också mamma :´(

2006-12-10 @ 01:10:32
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Maddizzz

Haha jag har också sovit på soffan på senaste tiden.. känns mer sällskapligt så..

2006-12-10 @ 12:05:25
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback