Hemkommen


Nu är man hemkommen från Göteborg. Jag hade väldigt väldigt roligt måste jag säga. Blev helt frälst av att bara vara där. Och allt folk? Har aldrig mött trevligare människor tror jag (förutom de som sprang iväg när vi frågade om vägen, men de var nog turister) Och dialekten alla har? finns det nåt som låter härligare? mmmmmm ;)

Releasepartyt:
Den började med att vi satt ett gäng i vårat (mitt och Niklas) hotellrum och förfestade lite. Vid 7-tiden var det dags att ta sig till stället där festen och filmen skulle hållas. Först var det "fin" middag, korv-pulvermos + en pucko. :P haha, riktig raggarmiddag! Men ett glas fint vin fick man iaf.

Sedan var det mingel och svepning av alkohol som gällde för alla.

Kl 22.00 började filmen visas, det var verkligen pressat med folk på stället. Vid det laget hade också de flesta hunnit svepa en heldel och alla stod mer eller mindre och smågungade medans filmen visades. Men de som hade tagit en klunk mer alkohol än någon annan på stället var nog dom som var med i självaste filmen! (var ni lite nervösa?? ;P)

Efter filmen var det dags för ännu mer mingel och med andra ord ännu mer alkohol. Sedan spårade det väl ut mer eller mindre för de flesta, som t.e.x för mig som vaknade upp med endast en sko (men den återfann jag dagen efter i en park mitt i Göteborg, efter en hård sökning )
 ....väldigt väldigt roligt hade jag iaf som sagt och Niklas var en självklar tia i filmen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! Svara gärna på veckans fråga, http://modebladet.blogg.se/221006195641_veckans_frga.html

2006-10-23 @ 18:01:59
Postat av: carro

Ne precis !:) Japp snart ses vi :D

Postat av: Maddizzz

Hahaha :) vilken kväll!

2006-10-23 @ 22:28:38
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback