Fest med kvinnorna + brö:et

123292-512









Igår var det alltså lite fest. Först hemma hos mig, och sedan vidare till werséns. Proppfyllt med folk. Man kunde knappt röra sig. Och ölen jag köpte hann jag bara ta en klunk ifrån innan den försvann. Kanske lika bra det. Ingen svin rolig kväll, men rolig. Sedan köpte jag mina strips och smältostdipp som jag gick hem och tryckte i mig innan jag däckade. Skippade t.o.m efterfesten. Inte likt mig. Men desto bättre mådde jag idag. Brö:et var förresten väldigt populär på förfesten. Alla ville knåda och smeka på den lilla silikon klumpen. 


Kommentarer
Postat av: carro

javisst måste vi de!! Vad roligt det ska bli när du kommer, när kommer du? haha. Jag tänkte ta och ringa dig idag faktiskt !

Postat av: carro

Aa visst är dom fina och jag vill behålla båda men är det värt pengarna??:)

2007-04-24 @ 11:27:43
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Sigmundelida

Site was very helpful. thank you

2008-09-25 @ 09:02:48
URL: http://sigmundelida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback