Festivalen = över = tråkigt!

Kirunafestivalen är över. Väldigt sorligt tycker jag. Satt på balkongen igår och kollade ut över
stora scenen som fort som fan städades bort. Men men, j-----vlar var kul vi haft! Dock
försvann hälften av vårat gäng spårlöst i festivalvimmlet. Men jag och jessica lyckades iaf hålla ihop under hela festivalhelgen. Och vi två tillsammans i dimman betyder som alltid hyss och härliga upptåg, även denna gång :D

123292-678

Ska sätta in bilder senare från hela helgen. Men bjuder på denna ovanför så länge.
Den föreställer en glad och urinnödig jag och min kära vän jessica kort efter Lordis spelning.

Kommentarer
Postat av: Runezara

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback