Pissar hårt...

Sitter hos Maddis just nu efter en låång dag på jobbet, ska sova över här. Drog ner och köpte kulglass för ett tag sedan. Efter 3 enorma kulor tappade jag känseln på tungan och började dräggla, men gott var det allt. Såg ni förresten Björn Gustavsson på 1:an nyss? Gjorde ni inte det så får ni en liten kortis vad ni gick miste om: Han dricker varken sprit eller kaffe och ett knull fick han till för första gången när han var 20år och kär (såklart). Pissar hårt och dricker grönt te gör han också. En riktig proper karl för er som letar en sådan. Nu ska jag fortsätta min kväll framför tv:n....

Uppdatering: En karl ringde just Maddis och ville absolut träffa henne, Maddis sa att det inte passade idag eftersom jag är här. Han tycker dock inte det var något problem och ville komma iaf. Panik? Jaja, sa iaf åt Maddis att dom får ta sin träff (första) utomhus istället. Inget 5:e hjul här inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback